Pagina's

zaterdag 8 november 2014

Opgemaakt ♥ september/oktober 2014


Wat gaat de tijd snel! We zitten ondertussen alweer in de maand november. Vandaag laat ik jullie daarom zien welke producten ik heb opgemaakt in de maanden september en oktober.

Ben je benieuwd? Kijk dan snel verder!


       ©            Kruidvat reinigingslotion

Ik vond de reinigingslotion niet fijn om te gebruiken. Mijn huid werd er heel droog door. Ik heb hem daarna  aan mijn moeder gegeven om te gebruiken en zij vond hem wel fijn. Het licht er dus maar net aan wat voor huidtype je hebt. Zelf zou ik de reinigingslotion niet opnieuw aanschaffen.


       ©            Bella duo cotton

Over deze wattenschijfjes heb ik niet zo veel te zeggen. Deze komen van de action en ik gebruik deze eigenlijk altijd.


       ©            Odina visage oogreiniging lotion

Fijn product om je oog make-up te verwijderen. Deze gebruik ik net als de wattenschijfjes altijd. En ook dit product komt van de action.


       ©            Vogue cream shower

Super product! Dit product heeft echt een super lekkere geur en ik vind het daarom ook heel  jammer dat hij op is. Ik zou deze zeker opnieuw kopen.


       ©            Rexona long lasting protection tropical

Dit vond ik ook een fijn product. Doet gewoon goed z’n werk. Wat ik wel jammer vond is dat hij witte strepen achterlaat op zwarte kleding. En ook dit product zou ik wel weer opnieuw willen kopen.

Dit waren mijn opgemaakte producten van de maan oktober. En wat waren jou opgemaakte producten van oktober? Laat het zeker even weten in de reacties!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten