Pagina's

zaterdag 6 december 2014

Beauty Tips #1


Tips. Altijd handig en ik kan persoonlijk niet zonder tips. En jij?

Het leek me daarom leuk om een serie te maken met allemaal beauty tips. Er komt dan 3 weken lang een artikel online waarin ik een paar beauty tips vetel aan jullie.

Ben je benieuwd naar mijn beauty tips van deze week? Lees dan snel verder !

 
Beauty tip 1: Zet je nagellak 15 minuten voordat je het gaat gebruiken in de koelkast. De nagellak zal nu makkelijker aanbregen.

Beauty tip 2: Gel liner met een kohl pencil, is dat mogelijk? Jazeker! Houd je kohl pencil 1 seconden onder een vlam van bijvoorbeeld een aansteker of kaars. Laat het dan voor 10 sec afkoelen. Tadaa, an intense smudge!

Beauty tip 3: Wil je ook zo'n mooi longlasting effect maar heb je geen longlasting lipstick? Geen zorgen! Hap in een tissue om de lipstick in je lippen te laten werken. Doe daarna nog een laagje lipstick op voor het longlatsing effect.

Dit waren mijn beauty tips voor deze week. Ken jij ook nog een leuke of goede beauty tip? Laat hem dan achter in de comments!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten