Pagina's

zaterdag 3 januari 2015

Beauty Tips #3


Vandaag heb ik alweer de allerlaatste beauty tips voor jullie!
Dus ben je benieuwd naar de laatste beauty tips die ik voor jullie heb? Lees dan snel verder!

 


 

Beauty tip 1: Herken je dat? Je hebt een ring om die niet van echt zilver gemaakt is en je vinger word groen. I hate that! Maar ik heb er een handige tip voor gevonden. Lak aan de binnenkant van de ring een laagje doorzichtige nagellak. Zo heb je geen last meer van groene vingers!


Beauty tip 2: Wil je zelf je eigen beach spray maken? Mix dan twee kopjes heet water met een theelepel zout, een theelepel kokosolie en een theelepel gel.
 
Beauty tip 3: Breng  ’s avonds voordat je gaat slapen een laagje vaseline aan op je wimpers. Je wimpers worden zo lekker zacht.  Je kan de vaseline aanbrengen met een wattenstaafje of met een schoon mascaraborsteltje, het mascaraborsteltje vind ik persoonlijk fijner werken.
 
Beauty tip 4: Wil je je benen slanker laten lijken? Dat kan! Smeer je benen in met een (gekleurde) olie.

Dit waren dan mijn allerlaatste beauty tips! Wat vonden jullie van beauty tips #1, #2, en #3? Laat het me weten in de reacties!             

Geen opmerkingen:

Een reactie posten