Pagina's

zondag 11 januari 2015

Opgemaakt ♥ november/december 2014


De afgelopen 2 maanden heb ik weer wat producten opgemaakt. Ben je benieuwd welke producten dat zijn en wat ik van de producten vond? Lees dan snel verder!


 


©       Specsavers lenzenvloeistof

Dit product heb ik niet helemaal opgemaakt maar hij was al over de datum en ik vond het geen fijn product. De vloeistof prikte heel erg en mijn ogen gingen irriteren als ik mijn lenzen indeed. Dit product zou ik helaas niet opnieuw aanschaffen. 

©       Daglenzen

Deze daglenzen gebruik ik eigenlijk altijd als ik ga trainen. De lenzen komen van de action dus zijn ook lekker betaalbaar.

©       Hegron conditioner

Dit is een simpele conditioner waar ik verder niks op aan te merken heb. Ik zeg eerlijk dat ik met conditioners niet zo heel kieskeurig ben omdat ik meestal toch geen verschil merk tussen verschillende merken.  Dit product komt overigens ook van de action.

©       ONYX oog & make-up reinigingsdoekjes

Ook dit is weer een product van de action. Dit zijn simpele reinigingsdoekjes en  ik denk dat iedereen ze wel kent. Dit zijn de reinigingdoekjes die ik altijd gebruik en voor mij werken ze fijn.

©       Bella duo cotton

Zoals ik in mijn vorige opgemaakt artikel al schreef zijn dit de standaard wattenschijfjes die ik gebruik. En ook deze komen van de action.

©       Style hairspray

Deze grote bus met haarlak kocht ik een tijdje geleden volgens mij ook bij de action. Ik had hem weer herontdekt in mijn stash en ik vond hem eigenlijk toch wel fijn dus na een lange tijd is hij nu eindelijk op.

©       AXE anarchy deodorant

Deze limited edition van AXE vond ik fijn om te gebruiken. De deodorant heeft een lekker frisse geur.

©       Odorex natuurlijk fris deodorant

Dit is een goede deodorant als je veel zweet. Wat ik wel jammer vind is dat er heel veel tegelijk uit de spuitbus komt waardoor hij heel snel op was.

©       8x4 key to love deodorant

Dit is ook een fijne deodorant. Deze had ik altijd in mijn schooltas zitten. De deodorant heeft een hele lekkere zoete geur, waar ik zelf persoonlijk heel erg van hou.

©       Rexona long lasting protection nutritive

Ik hou serieus van deze deodorant! Hij werkt super goed en de geur is zóó lekker. Ik vind hem zelf een beetje naar babypoeder of iets in de richting ruiken. Love it!

 
Dit waren mijn opgemaakte producten van de maanden november en december. Heb jij de laatste tijd veel producten opgemaakt? Laat het me weten in de reacties!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten