Pagina's

zaterdag 17 januari 2015

Tag ♥ Nagellak


Zoals ik gister al heb aangekondigd heb ik vandaag een tag voor jullie. En aan de titel hebben jullie natuurlijk al gezien welke dat is. Namelijk de nagellak tag! Ik ben echt helemaal gek op nagellak en heb het liefst ook elke dag nagellak op. Daarom dacht ik dat deze tag wel goed bij mij zou passen.  

Ben je benieuwd naar de vragen en  mijn antwoorden? Lees dan snel verder!

 

 


Uit hoeveel nagellakjes bestaat jouw stash?
Ik heb het net zitten tellen en ik kwam uit op 103. Eerlijk gezegd vind ik dat nog best veel!

Van welk merk bezit je de meeste lakjes?
Van het merk Max & More, dit is het merk wat de Action verkoopt. Ik heb 38 lakjes van het merk. Dit komt omdat ik daar vroeger toen ik net begon met nagellak altijd me lakjes kocht omdat het daar heel goedkoop is. Af en toe koop ik daar nog wel eens een lakje.

 


Wat is de meest voorkomende kleur?
De meest voorkomende kleur is roze. Ik heb namelijk 17 roze lakjes. Op dit moment is dat niet de kleur die ik het vaakst draag, meestal is dat wel het geval in de zomer.

 

Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?
Qua kleuren denk ik wel dat ik alles bezit, maar als het gaat om finishes zou ik er eigenlijk nog wel een paar willen aanschaffen. Ik zou namelijk heel graag een matte topcoat, een fast dry topcoat en de ChipSkip topcoat van OPI willen hebben.

Welke nagellak draag je het meest?
Ik heb niet een specifiek nagellakje die ik het meest draag. In de herft/winter draag ik vooral de donkere kleuren en in de lente/zomer de felle kleuren.

Bij welk lakje blijf je je afvragen waarom je die nog niet hebt weggegooid?
Dat zijn er een aantal. Namelijk hele oude lakjes van vroeger. Ze zijn in principe nog wel goed alleen ik gebruik ze nooit meer. Het word eigenlijk wel tijd om ze weg te gooien.

Gebruik je base- en topcoat?
Ik gebruik niet altijd een basecoat. Soms vergeet ik dat gewoon of heb ik niet veel tijd om me nagels te lakken en dan sla ik de basecoat over. Topcoat gebruik ik wel altijd.

Stempel je liever, of doe je nail-art met de losse hand?
Absoluut nail-art met de losse hand! Al moet ik zeggen dat ik dat de laatste tijd geen nail-art meer heb gemaakt. Ik kan echt niet stempelen! Het lukt nooit en ik heb er ook geen geduld voor.

Hou je van shimmers en glitters, of liever van een crème finish?
Ik hou van shimmers,  maar ook van een crème finish! Ik vind het leuk om dat af te wisselen.

Voel je je kaal zonder nagellak?
Ik voel me niet echt kaal zonder nagellak maar ik probeer wel zo vaak mogelijk nagellak te dragen. Ik vind dan toch dat je outfit helemaal af is!

Welke nagellak draag je op dit moment?
Op dit moment draag ik Moody Mink van het merk MUA.

 

Dit waren de vragen dan alweer. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen! Als je ook een blog heb mag je uiteraard ook de tag overnemen. Zet dan even een linkje in de reacties zodat ik jou antwoorden kan lezen.  

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten