Pagina's

zondag 1 februari 2015

Review ♥ Dr. van der Hoog Passionate Pearl masker

Zo nu en dan vind ik heerlijk om een masker op te doen. Meestal doe ik op zondag een masker op om even lekker te ontspannen na het maken van me huiswerk.
Vandaag heb ik daarom een revieuw van het Passionate Pearl masker van Dr. van der Hoog.

Ben je benieuwd naar wat ik van het masker vind? Lees dan verder!



Wat me als eerst opvalt is de verpakking. Ik vind het er heel luxe uitzien, heel anders dan de andere verpakkingen als je het aan mij vraagt.

Dit zijn de ingrediënten:


Het is een kant en klaar masker en het zou poriënvervijnend en matterend moeten zijn. De natuurlijk parelextracten zitten vol voedende en beschermende eigenschappen. Hierdoor verfijnen je poriën en expressielijnen. Na gebruik is je huid egaal en voelt fuweelzacht aan.
Dit is wat er op de verpakking staat. We zullen er achter komen of dat echt zo is.


Gebruiksaanwijzing: breng een royale laag aan op je gereinigde gezicht en laat de huid rondom de ogen en mond vrij. Na 10 tot 15 minuten kan je het masker eraf halen met lauwwarm water. Voor een optimaal resultaat verwen je jezelf wekelijk met dit luxe masker.

Toen ik het masker aanbracht voelde ik het een beetje tintelen. Dit merkte ik naar 5 minuten niet meer omdat ik eraan gewend was. Ook voelde het lekker fris aan en daar hou ik wel van. Ook de geur vond ik lekker.
Na 15 minuten heb ik het masker afgespoeld. Me huid voelde super zacht aan en had een mooie gloed. De dagen nadat ik het masker had opgedaan had ik veel minder last van een vette huid en een glimmende voorhoofd wat ik normaal heel erg heb.

Ik ben zeer tevreden over dit masker. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met dit masker!
Ik kocht dit masker bij de Action voor €0,99.

1 opmerking:

  1. Hey, leuke review! Heb het masker ook gehad, is inderdaad erg fris en ruikt lekker. Echte aanrader. :) http://isafashionebella.blogspot.com Isabella x

    BeantwoordenVerwijderen