Pagina's

zaterdag 7 februari 2015

Tag ♥ First Things


Vandaag heb ik weer eens een tag voor jullie. Ik ben gek op tags en vind het altijd heel leuk om ze te lezen, maar ook om ze in te vullen!

Dit keer heb ik de First things tag voor jullie. Een heel leuk vragenlijstje over eerste keuzes en dingen die je als eerste doet.

Ben je benieuwd naar de vragen en mijn antwoorden? Lees dan snel verder!

 
Eerste ding dat je doet als je ’s ochtends wakker wordt:

Als allereerst zet ik natuurlijk mijn wekker uit. Daarna check ik mijn Whatsapp, Instagram en Twitter even en dan begin ik met mijn ochtend routine.

 

Eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat:

Om eerlijk te zijn ga ik nooit naar de sportschool. Ik vind het veel fijner om een eindje te gaan hardlopen. Dit ook natuurlijk omdat de sportschool soms best prijzig kan zijn.

 

Eerste ding dat je doet als je thuiskomt van je werk of school:

Ik vind het fijn om na school even te ontspannen. Ik drink meestal even een kopje thee en kijk wat tv. Daarna begin ik met mijn huiswerk.

 

Eerste ongeluk/verkeersovertreding:

Als verkeersovertreding denk ik dan toch wel door rood rijden. Af en toe als je haast heb en er komt geen verkeer aan is het gewoon lastig om dan toch te wachten. Kom op iedereen rijdt wel eens door rood, zo erg is het niet :p. En eerste ongeluk  was toen ik 10/11. Toen ben ik namelijk aangereden.  

 

Eerste ding dat je wilde worden als je later groot was:

Ik weet het niet meer precies, maar volgens mij wou ik rond groep 2 juf worden. Dit kwam denk ik doordat ik toen een hele lieve juf had.

 

Eerste keus qua drinken:

In de herfst/winter is dat meestal thee. En in de lente/zomer is dat meestal citroenwater of iets anders verfrissend.

 

Eerst keus dessert:

IJs! Echt, ik hou van ijs. Het maakt mij niet uit of het buiten 30 graden is of 0 graden, ijs kan altijd als het aan mij ligt.

 

Eerst liedje dat in je opkomt:

Dat is niet zo moeilijk er is namelijk 1 nummer die ik al de hele tijd al in me hoofd heb. En dat is my songs know what you did in the dark van Fall Out Boy (akoestische versie).

 

Eerste grote aankoop:

Hele moeilijke vraag. Om eerlijk te zijn weet ik het niet. 

 

Eerste baantje:

Dat is het baantje wat ik nu heb. Ik ben namelijk bezorger bij Axender.

 

Eerste keer in het vliegtuig:

Dat was toen ik ongeveer  1 jaar was. Ik ging toen met me ouders naar Amerika. Ik vind het heel jammer dat ik er niks meer van weet en zou er graag nog een keer heen gaan om familie te bezoeken. Daarna ben ik eigenlijk nooit meer in een vliegtuig geweest. Het is dus al een aardig tijdje geleden.

 

Dit was de tag alweer! Ik vond het een hele leuke tag om in te vullen. Als je zelf een blog hebt mag je de tag natuurlijk overnemen. Ik vind het heel leuk om jullie antwoorden te lezen dus als je de tag ook heb ingevuld laat dan zeker even een linkje achter in de reacties. Ook kan je natuurlijk als je dat leuk vindt de tag invullen in de reacties voor als je geen blog hebt.

4 opmerkingen: