Pagina's

zaterdag 7 maart 2015

Ochtend routine

Vandaag leek het me leuk om jullie mijn ochtend routine te laten zien. Ik vind het zelf altijd leuk om de ochtend routine van andere te lezen/zien dus daarom leek het me leuk om zelf ook een ochtend routine artikel te maken.
Ben je benieuwd naar mijn ochtend routine? Lees dan verder!



Zodra ik wakker word drink ik een glaasje water. Dit helpt mij om een beetje op gang te komen.
Daarna kijk ik altijd even op mijn telefoon of ik whatsapp berichtjes binnen heb en check ik ook even mijn instagram. Dit duurt meestal ongeveer 5 minuten.

Daarna loop ik naar de badkamer om mijn 'badkamer routine' te doen. Daarbij gebruik ik deze producten:

Dan loop ik weer terug naar mijn kamer en kleed ik me om. Ik vind het fijner om in de avond te douchen zodat ik me in de ochtend gelijk kan omkleden. Dit doe ik omdat ik in de ochtend niet veel tijd heb.

Nadat ik me heb omgekleed doe ik mij lenzen in.

Daarna doe ik mijn haar en make-up en als laatst poets ik mijn tanden.


Als ik mijn tas nog moet inpakken doe ik dat nog even snel en dan is het alweer tijd om naar school te gaan.


Dit was mijn ochtend routine, hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten