Pagina's

zaterdag 25 juli 2015

Shoplog ♥ met o.a Primark

Afgelopen week heb ik geshopt in Rotterdam en in Spijkenisse. Maandag ging ik naar Rotterdam en dinsdag ging ik met een vriendin gezellig shoppen in Spijkenisse. Ik heb opzicht niet zo heel veel gekocht maar ik vind toch wel dat ik goed geslaagd ben! Daarom laat ik jullie graag mijn aankoopjes zien.

Ben je benieuwd wat ik heb gekocht? Kijk dan snel verder!



Maandag

Action
Als eerst ging ik naar de action. Hier kocht ik maar 1 ding, namelijk dit setje met oorbellen. Ik had al zulke oorbellen maar vond deze net wat mooier dan die wat ik al heb. Het setje met oorbellen kostte €0,89 als het goed is.

Primark
Bij de Primark heb ik me deze keer goed kunnen inhouden. Ik kocht namelijk maar 3 dingetjes. Ik vond dat ze niet veel leuks hadden dit keer.

Als eerst kocht ik dit leuke tasje. Hij kostte maar €2.

Ook kocht ik deze leuke tuinbroek. Ik wou er al heel lang een hebben en nu zag ik deze voor maar
€15.

Als laatst kocht ik vandaag deze kledingrollers. Ze zijn heel handig voor als je stof op je kleding hebt. De kledingrollers kostte €2

Dinsdag

Yoshi
Bij de Yoshi kocht ik maar 1 ding, namelijk deze leuke jurk. Het is een simpele jurk maar door de details is hij toch heel erg leuk! Het jurkje kostte €10.

New yorker
Bij de New yorker heb ik 3 dingetjes gekocht.

Als eerst weer een jurkje Het is een simpel jurkje maar de tekst op het jurkje sprak me wel aan. Hij kostte €12,95.

Ook kocht ik deze rok en dit shirt. Ik vond ze wel leuk staan samen en nam ze daarom ook mee. De rok kostte €4,95 en het shirtje €2,95.

Ik ben normaal niet zo van de jurkjes en rokjes maar ik vind het eigenlijk wel leuk voor nu in de zomer. Nou moet het alleen nog een beetje lekker weer worden ;).

Dit waren alweer mijn aankoopjes van deze keer. Heb je nog wat leuks geshopt de afgelopen tijd? Let me know!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten