Pagina's

woensdag 29 juli 2015

Review ♥ Action eyebrow powder & nude look palette

Ik was gisteren even bij de Action wezen kijken of ze nog wat leuke spulletjes hadden. Toen ik bij de make-up ging kijken zag ik dat ze allemaal nieuwe producten hadden van het merk Max & More (Action huismerk). Ook zag ik dat ze producten van het merk Wet 'n Wild hadden liggen. Maar daar gaat het vandaag niet om, ik ga namelijk vandaag twee nieuwe producten voor jullie reviewen. De wenkbrauw poeder en het oogschaduw palette.

Benieuwd naar wat ik van deze twee producten vind? kijk dan snel verder!

 

 
Zo zien de producten eruit. De verpakking ziet er opzicht wel goed uit, het oogt wel een beetje goedkoop maar dat is het natuurlijk ook ;).
De kleuren zien er heel mooi uit en ik ben benieuwd naar het pigment.
 
 
 
Als eer ga ik voor jullie dit palette reviewen. Dit is de nude look palette. Het is een palette met 8 kleuren, 7 kleuren met een mooie shimmer en 1 matte kleur die je heel mooi als highlighter kan gebruiken. Ze verkopen nog een variant, namelijk het de smokey look palette. Die heb ik laten liggen omdat ik al een palette heb om smokey eyes te maken en die gebruik ik niet zo vaak.
 
 
Dit zijn de swatches van het palette. Ik vind het pigment heel goed, dit had ik niet verwacht! Vooral de donkere kleuren zijn heel mooi. Hier kan je zeker hele mooie looks mee maken. Qua afbrokkelen vind ik het meevallen. Een echt aanrader dit.
 
Dan deze wenkbrauw poeder. Ik heb het setje dat light heet. Er zijn meer kleuren maar bij het filiaal waar ik het kocht hadden ze alleen deze nog maar liggen.
 
Dit zijn de swatches. De donkere is net iets te licht voor mij maar het kan ermee door. De andere is absoluut te licht dus die zal ik waarschijnlijk gaan gebruiken als oogschaduw want vind het daar wel een mooi kleurtje voor.
Ik vind de pigmentatie goed alleen het poeder brokkelt heel erg wat ik wel jammer vind. Maar voor de prijs is dit een prima wenkbrauw poeder.
 
De palette en wenkbrauw poeder kosten allebei €0,89. Super goedkoop dus!
De action heeft nog veel meer nieuwe make-up producten dus ik zou zeker even een kijkje nemen.
 
Wat vind jij van de producten?
 
 

 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten