Pagina's

zaterdag 1 augustus 2015

No buy month ♥ augustus 2015

Vanaf vandaag ga ik een no buy month houden. Dit zal echt een uitdaging worden want ik ben echt een shop a hollic. Benieuwd waarom ik een no buy month ga houden en wat dat voor mij inhoud? Lees dan even verder!




Waarom hou ik en no buy month?
Ik ben een echte shop a hollic en echt alles wat ik zie moet ik hebben. Ook als ik iets niet nodig heb koop ik het toch; 'Oh, dat ziet er leuk uit.' 'Dit kan weleens goed van pas komen.' En zo kom ik weer thuis met tassen vol nieuwe aankoopjes. Dit is gewoon zo zonde van me geld.
En ook omdat ik de laatste tijd zoveel heb gekocht wil ik mezelf gewoon bewijzen dat ik dit kan. Ik hoef niet altijd van alles te hebben als het niet echt nodig is.

Wat mag ik allemaal niet kopen?
Ik mag van mezelf geen make-up, kleding, schoenen en accessoires kopen. Ook vind ik het niet nodig om elke keer maar weer een snack te kopen. Ik vergeet meestal eten mee te nemen als ik ergens heen ga en dan koop ik weer iets te eten. Ook dat mag deze maand niet. Eigenlijk mag ik deze maand gewoon niks kopen, en dat is ook niet nodig. Ik heb van alles wel een back-up staan dus zal zeker niks tekort komen. Ook mag ik niets via internet bestellen.

Wat mag ik wel kopen?
Alleen als ik iets voor school nodig heb mag ik dit kopen want dat is natuurlijk wel belangrijk. Alleen als ik het dan echt nodig heb, dus geen onnodige pennen, stiften etc.

Het zal lastig zijn om me aan deze no buy month te houden maar ik ga me best doen. Natuurlijk is het al helemaal lastig omdat ik nu vakantie heb! Ik zal als ik op de helft ben van mijn no buy month een update schrijven zodat jullie kunnen zien hoe het gaat.

Heb jij ooit een no buy month gehouden? Hoe ging dat?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten