Pagina's

zondag 9 augustus 2015

Back to school 2015 ♥ Shoplog

Over een paar weken is de vakantie helaas voorbij. Daarom leek het me leuk om net als vorig jaar een back to school serie te doen op mijn blog. Vorig jaar heb ik maar 1 back to school artikel kunnen maken maar dit jaar zullen het er 2 of 3 worden. Vandaag heb ik voor jullie een shoplog. Ik laat mijn schoolspulletjes zien die ik heb gekocht voor dit schooljaar. Ben je benieuwd naar mijn schoolspullen voor dit schooljaar? Lees dan verder!




V&D 
Als eerst mijn agenda. Ik heb dit jaar gekozen voor de agenda van SuperTrash. Ik vind het echt een super mooie agenda. Ook is hij handig, wel vind ik het jammer dat er geen spiegeltje inzit dus die moet ik er zelf nog even indoen. Het agenda kost €16,95.
Dan mijn etui. OMG, kijk al die glitters dan! Ik heb dit jaar een best grote etui maar ik wil gewoon dat alles erin past, dus ook mijn stiften en potloden. Ik wou eigenlijk net als vorig jaar een make-up tasje van de Primark maar ze hadden niet de goede formaat. Deze heb ik bij de V&D gekocht en ik vond hem wel goed bij m'n agenda passen omdat die gouden details heeft. Het etui kost €5,99.

Dan ook bij de V&D kocht ik deze geodriehoek. Ik was al heel lang opzoek naar een roze geodriehoek en hier hadden ze hem gelukkig. Hij kostte €0,99.
Als laatst kocht ik deze pen bij de V&D. Dit is een pen met 4 kleuren van het merk bic. Ik heb al zo'n pen maar ik wil deze pen voor in m'n agenda gebruiken dus ik heb deze alvast gekocht voor als die andere leeg is. Dit heb ik gedaan omdat hij hier goedkoper was dan bij de Bruna of Primera. Hij kostte hier namelijk €1,99 in plaats van €3,49.

Hema
Bij de Hema kocht ik alleen dit setje met schriften. Hier zitten er 3 in en dit zijn van die schriften met ruitjes die je voor wiskunde gebruikt. Het setje schriften kost €1,50


Kruidvat
Bij de Kruidvat kocht ik ook weer 1 dingetje, namelijk deze lijmstift. Deze is roze en dat is ook waarom ik hem heb gekocht. De lijmstift kost €1,79.


Wibra
Bij de Wibra zag ik deze handige boekenleggers. Ze zijn magnetisch dus dat is heel handig. Ik wil ze gaan gebruiken voor mijn tekstboeken zodat ik niet elke keer hoef te zoeken bij welke bladzijde ik ben. Er zitten 4 boekenleggers in 1 pakje en ik heb 4 pakjes gekocht. Ze kosten €0,50 per pakje.


Action
Als laatst heb ik 2 dingetjes bij de Action gekocht. Ik heb daar een setje met potloden gekocht en een setje met 2 pennen. Ik had ze eigenlijk niet nodig maar ik vond ze er heel leuk uitzien. De prijzen hiervan weet ik niet meer maar ze waren sowieso onder de €1.


Dit was de shoplog dan alweer. Ik heb voor dit schooljaar niet veel gekocht maar dat komt omdat ik nog heel veel spulletjes over heb van voorgaande schooljaren.
Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen!


1 opmerking: