Pagina's

zaterdag 15 augustus 2015

Tag ♥ Favourite nailpolish

Ik hou heel erg veel van nagellak en heb er daarom ook wel een aantal. Maar wat zij nou eigenlijk mijn favorieten nagellakjes? Ik heb vandaag deze artikel zodat jullie dat te weten komen.
Deze tag is bedacht door Lisanne van het YouTube kanaal Videobeautys Nederland en ik heb de tag onder andere gezien bij Lucienne van de blog www.fashionblogue.wordpress.com.

Zijn jullie benieuwd naar mijn favorieten nagellak? Lees dan verder!



Welk nagellak merk is jouw favoriet en waarom?
Mijn favoriete nagellak merk is Essence. Dit is sowieso mijn favoriete make-up merk zoals sommige van jullie misschien wel weten. De lakjes zijn lekker goedkoop. En ze hebben tegenwoordig gellakjes die ik superfijn vind! De kleuren zijn leuk en dekken ook nog eens heel goed.
Als je wilt weten welke lakjes ik allemaal heb van Essence kan je even hier klikken voor mijn Essence stash. Dit is wel een wat ouder artikel want ik heb er ondertussen wel wat meer.

Hoeveel lakjes heb je in je stash van dit merk?
21. Ik had eigenlijk verwacht dat het er minder zouden zijn dus het viel me nog best wel tegen toen ik ze ging tellen.

Hoe begon je liefde voor dit merk?
Ik kreeg toen ik ongeveer 8 of 9 was een wit lakje van mijn moeder omdat ik dat heel graag wou toen. Dat was nog van de oude colour en go. Best grappig want ik heb dat lakje nog steeds. Ik vond het goede kwaliteit en sinds dien was ik helemaal fan!
Wat was het eerste lakje dat je kreeg van dit merk?
Deze vraag heb ik eigenlijk al beantwoord bij de vorige vraag. Maar het is dit witte lakje in de kleur 02 white secret.

Wat was het laatste lakje dat je kocht van dit merk?
Dat is dit lakje uit de arriba collectie. Dit is een mooi roze kleurtje die ook nog eens mat is! Het lakje is in de kleur 01 hola, guapa.


Welk lakje is je all-time favourite?
Dat is dit mooie nude lakje. Ik hou heel erg van nude lakjes en deze is ook nog eens een gellak dus dat is mooi meegenomen! Dit is in de kleur 36 dare it nude.


Welk lakje is per seizoen je favoriet?
Ik heb niet echt een favoriet per seizoen, maar wel per 2 seizoenen.

Lente, zomer: 06 space queen, 17 juicy love, 01 hola guapa

Herfst, winter: 36 dare it nude, 32 discreet green, 168 love me, cupcake!


Wat kosten deze lakjes per stuk en waar kan je ze kopen?
De gewone gellakjes kosten €1,69. Er zijn ook andere lakjes maar daar weet ik de prijs niet van. Het Essence nagellak is verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister.

Welke lak van dit merk heb je nu op of laatst gedragen?
Om heel eerlijk te zijn weet ik dat niet meer, maar ik denk dat dat 01 hola, guapa was.

Welke kleur van merk staat er nog op je wishlist?
Eigenlijk geen één. Ik ga ook gewoon meestal naar de Kruidvat en als ik dan een leuk lakje zie dan koop ik die.

Dit was de tag dan alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Ik vond het in ieder geval heel leuk om deze vragen te beantwoorden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten