Pagina's

maandag 9 november 2015

Stash ♥ Lipbalm

Het is alweer een hele tijd geleden sinds ik mijn laatste blogpost heb geplaatst. Daarom heb ik vandaag weer een artikel voor jullie.
Zoals je al aan de titel heb kunnen lezen is het een lipbalm stash. Er zal later op mijn blog ook nog een lipstick/gloss stash online komen omdat ik het teveel vond om in 1 artikel te doen. Dit zal over een paar weken zijn.
Dan gaan we nu naar mijn lipbalm stash kijken. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!

Babylips
Als eerst begin ik met mijn babylips. Ik heb er 13. Dat komt omdat ik ze super fijn vind en ik een beetje obsesst ben met babylips. Ik gebruik ze eigenlijk niet zo vaak, maar vind het zo leuk om te hebben.
Too Cool- Just Peachy- Smoothing Sorbet- Pink Me Up
Peach Punch- Orange Burst- Peach Kiss- Cherry Me- Pink Punch- Mint Fresh- Hydrate- Intense Care
eos
I love eos! Ik heb er 4, maar daar ben ik super blij mee. Ik heb ze gekregen voor mijn verjaardag dit jaar van mijn beste vriendin.
Sweet Mint- Honeysuckle Honeydew - Summer Fruit
Vanilla Bean Smooth Stick 
Essence
Dan de kiss care love lipbalms van het merk Essence. Hiervan heb ik er 5. Sommige vind ik iets minder fijn dan de rest maar over het algemeen zijn ze goed. Wel moet ik eerlijk zeggen dat ik deze niet zo vaak erbij pak.
01 fruit crush- 03 fruitylicious- 05 fruit, fruit, fruity!- 06 peach smoothie- 07 fruity beauty
Labello
Hier heb ik er 3 van. Ik vind ze heel fijn, maar ze zijn iets te simpel voor mij. Als je snapt wat ik bedoel. De repair & beauty vind ik het fijnst van de 3, omdat hij tintelt op je lippen en dat vind ik heel fijn.
Classic Care- Repair & Beauty- Vitamin Shake (acai bes & wilde appel)
Hema 
Van de Hema soft matt lipbalms heb ik er maar 2, wat ik eigenlijk best jammer vind want het zijn super lipbalms. Ze voeden je lippen heel goed en de kleuren zijn heel mooi.
04 - 05
Overig 
Dit is de laatste categorie. Dit zijn al mijn random lipbalms. Hier zitten een paar normale tussen maar ook een paar tinted lipbalms.
Pink Cherry- Pink Lady- Apple Blossom- Maple- Berry- Fruit & Gloss- Solait sunstick- Tinted lipbalm watermelon- Minnie
Intensive care- Pearl shine- Lip butter original- Lip butter Blueberry
S.O.S Lip & Skin Repair

Dit was dan mij lipbalm stash. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!
Q: Welke lipbalm die ik nog niet heb raadden jullie mij aan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten