Pagina's

zondag 22 november 2015

Schatteke meeting + shoplog

Precies een week geleden was de Schatteke meeting. Ik had het geluk dat ik hierbij mocht zijn samen met 7 andere meiden. In deze blogpost ga ik je vertellen hoe ik het vond en wat we allemaal hebben gedaan. Ook laat ik jullie mijn geshopte spulletjes zien van die dag.

Ben je benieuwd naar mijn ervaring van de meeting en mijn geshopte spulletjes? Lees dan snel verder!
We spraken tussen 11:30 en 11:45 af op Rotterdam Centraal. Natuurlijk was ik er weer veel te vroeg! Hahaha, dus heb een ongeveer 30 minuten zitten wachten voordat ik naar de plek ging waar we hadden afgesproken. Daar stonden al 2 meiden te wachten.
Toen iedereen er was kregen we een goodiebag van Sanne. Super lief!

 

Als eerst gingen we naar The body shop. Hier keken we even rond en kregen een paar meiden een demo. Toen we weg gingen kregen we een goodiebag. Ook weer heel leuk en lief.

 
Daarna gingen we naar de Forever 21, hier heb ik helaas niks leuks konden vinden.
 
Ook gingen we naar de Lush en hier heb ik wel 2 leuke dingen gekocht. Ook zat ik te twijfelen om snow fairy te kopen, maar om eerlijk te zijn vond ik de geur helemaal niet lekker. De lipscurb kost 9,95 en de toothy tabs koste €3,95.

 
Er zijn nog 2 andere winkeltjes waar ik wat heb gekocht, namelijk de Pull & Bear en Chique Cosmetique.
Bij de Pull & Bear kocht ik deze leuke trui. Hij Kost €25,99.

Bij de Chique Cosmetique kocht ik hand sanitizers. Ze kosten €2,49 per stuk en als je er 4 koopt krijg je er een gratis houdertje bij. Dus ik was in totaal €10,- krijt. Dit is echt een product waar ik lang naar op zoek was dus hier ben ik echt super blij mee.

Nadat we bij Chique Cosmetique klaar waren gingen we weer terug naar Rotterdam Centraal. Hier namen we afscheid van Sanne en een paar meiden. Met het overgebleven groepje gingen we nog even wat lekkers drinken bij de Starbucks.

Als je de weekvlog van Sanne wilt zien klik dan hier. Als je alleen de vlog van zondag wilt zien moet je even naar 14:45 gaan in de vlog.

Ik vond het een super leuke dag en ben super blij dat ik erbij mocht zijn!

1 opmerking: