Pagina's

vrijdag 4 december 2015

VIP avond The Body Shop

Donderdagavond 19 november was ik bij de VIP avond van de body shop. Ik was hiervoor uitgenodigd door Sanne. Deze avond was door The body shop samen met Sanne georganiseerd.
In dit artikel laat ik jullie mijn ervaring weten en ga ik jullie laten zien wat ik heb gekocht/gekregen.

Als je benieuwd ben, lees dan snel verder!

We werden allereerst heel leuk ontvangen door de dames van The Body Shop in Rotterdam. Bij binnenkomst kregen we namelijk een lekker drankje en cup cakeje aangeboden.

Ze vertelde hoe de avond ongeveer ging verlopen. We mochten even in de winkel rondlopen om iets uit te zoeken voor de winactie later die avond. Helaas won ik niks, maar ik gunde de andere meiden het ook heel erg.

Je kon allemaal leuke dingentjes doen zoals een je nagels laten lakken, je make-up laten doen en een demo krijgen van de nieuwe kerst artikelen. De eerste 2 heb ik gedaan. Er werd een hele mooie naturel kerst look bij me gemaakt en ook liet ik mijn nagels heel mooi lakken.

Aan het eind kregen we een leuke goodiebag en ook kocht ik nog 2 artikelen.

Deze producten zaten in de goodiebag. Ik ben er heel blij mee en samen met de goodiebag van de vorige meeting kan ik wel weer even vooruit met The Body Shop producten ;).


Ook kocht ik deze 2 producten. Als eerst een All-in-one bb cream in de kleur 01. Deze kostte €13,-. De reden dat ik deze kocht is omdat ze de bb cream ook gebruikte bij de make-up look, en ik vond het een goede kleur.
Als tweede kocht ik de frosted plum lip balm. Ik wou graag een product van de frosted plum lijn dus kocht ik de lip balm. Hij brengt heel fijn aan. De lipbalm kostte €5,-.

Ook kreeg ik van Sanne deze twee producten van de frosted plum lijn. Zij had deze in haar goodiebag zitten maar had deze producten zelf al. Super lief dat ze de producten aan mij gaf!

Als laatst gingen we nog met een groepje gezellig wat eten bij de McDonald's.
En daarna was het alweer tijd om afscheid te nemen van elkaar. Ik vond het een super gelaagde avond en ben heel blij dat ik hierbij heb mogen zijn. Ook was ik natuurlijk heel blij en ook wel een beetje verast dat ik Sanne 2 keer in 1 week zag.


Ook bij de VIP avond heeft Sanne gevlogd, dus als je dat wilt zien klik dan even hier. Als je alleen de vlog van donderdag wilt zien moet je even doorspoelen naar 3:55.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten