Pagina's

maandag 11 januari 2016

Dingen die ik in 2016 wil gaan doen!

2015 is alweer voorbij, het jaar is echt zo snel gegaan. We zitten nu alweer in de tweede week van 2016. Natuurlijk heeft iedereen in het begin van 2016 allemaal goede voornemens. Zo heb ik ook een paar goede voornemens en zijn er een aantal dingen die ik wil gaan doen dit jaar.
Ben je benieuwd  naar de dingen die ik in 2016 wil gaan doen? Lees dan snel verder!


Geld sparen
Dit staat echt wel een beetje op nummer 1 als het gaat om goede voornemens. Ik ben namelijk heel slecht als het gaat om geld sparen.

Meer naar de sportschool gaan
Ik heb voor het nieuwe jaar mijn abonnement op de sportschool verlengt dus dit moet een goede motivatie zijn om wat vaker te gaan. Ik heb eigenlijk maar 2 dagen waarop ik kan gaan, dus wil die dagen dan ook zo goed mogelijk gaan benutten. Heb in het afgelopen jaar namelijk gehad dat ik weken achter elkaar niet ben geweest.

Gezonder gaan leven
Hiermee bedoel ik gezonder gaan eten, niet teveel ongezond eten. Ook wil ik wat meer gaan trainen, maar dat moet wel goed komen. Naast waterpolo ben ik namelijk nu ook weer op wedstrijdzwemmen gegaan.

Vaker artikelen online zetten
Ik heb het afgelopen jaar echt super weinig artikelen geplaatst. De laatste tijd was ik er wel heel veel mee bezig alleen had ik een probleem met blogspot waardoor alle ingeplande artikelen weg waren.
Als dit hetzelfde blijft zal ik waarschijnlijk gaan overstappen naar wordpress.

Naar de Justin Bieber World Tour gaan
Ik ben al sinds 2009 fan van Justin Bieber maar ben helaas nog nooit naar een concert van hem geweest. Nou heb ik nog geen kaartjes maar ik denk dat ik ze via marktplaats ga kopen. Hopelijk heb ik dan wel goede kaartjes, dat is nog wel altijd de vraag als je ze via marktplaats koopt.

Dat waren dan de dingen die ik wil gaan doen in 2016. Zijn er nog dingen die jij wilt gaan doen, of heb je goede voornemens? Zet ze in de reactie, ik vind het altijd super leuk om dat te lezen!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten