Pagina's

maandag 25 januari 2016

Review ♥ Treaclemoon dusted cocoa heaven

Treaclemoon heeft weer een nieuwe bath and shower gel uitgebacht. Those Lemonade days is uit het assortiment gegaan en daar is dusted cocoa heaven voor in de plaats gekomen.
Ik laat jullie vandaag weten wat ik van het product vind.
 Ben je benieuwd? Lees dan verder! 



Dusted cocoa heaven is een heel lekkere shower gel die naar chocolade ruikt. Persoonlijk vind ik de producten van treaclemoon super fijn, maar ik denk dat deze toch een van mijn favorieten is. Hij ruikt heel lekker naar chocola, maar de geur is niet heel overheersend dat je er misselijk van word.

Net zoals alle andere producten van treaclemoon staat er op de voorkant van de verpakking een kleine tekst. Het doet me altijd een beetje denken aan de producten van Philosophy.

Door de handige dop die op de fles zit krijg je altijd de goede hoeveelheid product. Ik vind dat je niet teveel product hierdoor gebruikt, maar ook niet te weinig. Precies goed naar mijn mening.

Zoals we zijn gewend van treaclemoon is ook deze shower gel lekker romig. Lekker voor nu in de winter zodat je huid niet uitdroogt.

Na het douchen ruik je de geur nog op je huid. Dit vind ik persoonlijk wel een pluspunt. Wat ook een pluspunt is, is dat de shower gel lekker schuimt waardoor je niet zo hee veel product nodig hebt. Je doet hierdoor veel langer met zo'n fles. Er zit 500ml in dus dat ik sowieso al heel veel.

Ik ben heel blij met deze shower gel en zal hem zeker vaak gaan gebruiken.
De bath and shower gels van treaclemoon kosten €4,95 en zijn te koop bij Albert Heijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten