Pagina's

maandag 7 maart 2016

Review ♥ Max & More Contour Palette

Een tijdje geleden was ik weer eens bij de action en ik zag dat ze weer veel nieuwe make-up hadden liggen. Ik nam een travel kitje met make-up mee en dit contour palette.
Vandaag ga ik jullie mijn mening laten weten over het contour palette en zal ik ok swatches laten zien.

Het palette zit in een glanzend zwart doosje. Ik vind het wel jammer dat ze het niet in een matt zwart doosje hebben gedaan, want dat zou er al een stuk luxer uitzien.

Zoals je kunt zien zit er een contour, bronze, shape en highlight kleur in het palette.
Ook zit er rechtsboven een papiertje waarop staat hoe je de kleuren kan gebruiken. Heel handig dus! Ik zou dit er ook gewoon op laten zitten omdat je anders vlekken op je spiegeltje krijgt.

Zoals je op de swatches kan zien is het pigment niet super, maar ik had eigenlijk ook niet anders verwacht. Maar met contouren is dit niet zo heel erg want dan kan je de kleuren gemakkelijk opbouwen. Je kan zo makkelijk het effect creëren die je wilt.
Je kan de kleuren makkelijk uitblenden en je hebt geen fall out.
Al met al vind ik het een goed product en zeker voor het geld kan je hem niet laten liggen. Het palette kost namelijk maar €1,99. Als je net als mij net aan het experimenteren bent met contouren is dit een ideaal palette.

Het Max & More Contour Palette is te koop bij de Action voor maar €1,99.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten