Pagina's

donderdag 12 mei 2016

4 en 5 mei ♥ PLOG

Vorige week was het vakantie en ik heb op 4 en 5 mei super leuke dingen gedaan. Het leek me daarom heel leuk om een Plog te maken. In dit artikel laat ik jullie weten wat ik zoal heb gedaan tijdens deze twee dagen. Ik heb dit artikel al een week klaar staan, maar was het simpelweg vergeten te plaatsen.

4 mei
Ik ben vandaag naar de Efteling geweest. We gaan elk jaar met de familie naar de Efteling. Dit keer was ik met mijn vader, moeder, tante en nichtje.
Ik ben deze keer niet mee geweest in de Pirana, omdat ik het leuker vond om in de Baron 1898 te gaan. Verder zijn we ook nog met z'n alle in de Droomvlucht, Fata Morgana, Spookslot en de Panda Droom geweest. Ook ben ik in Joris en de draak, Monsieur Cannibale, Polka Marina en de Carnaval Festival geweest met mijn nichtje.  
 
 
 
 
5 mei
Vandaag m'n eerste festival van het jaar. Ik ben namelijk met twee vriendinnen naar het Bevrijdingsfestival geweest in Rotterdam.
Er waren heel veel verschillende optredens, maar het leukste optreden vond ik toch wel van Kraantje Pappie.
Na afloop zijn we nog even gezellig gaan eten bij de KFC. 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten