Pagina's

woensdag 8 juni 2016

Disneyland Paris ♥ Plog

Vorige week donderdag ben ik met alle examenklassen van mijn school naar Disney geweest. In deze plog laat ik jullie weten hoe mijn eerste keer in Disney was!

We vertrokken om 03:30 richting Frankrijk. Ik moest de dag ervoor gewoon werken dus heb niet kunnen slapen, maar dat kwam voor een groot gedeelte door de spanning. We maakte in Frankrijk een stop van een half uur. En ongeveer om 10 uur kwamen we aan in Disneyland. We konden beide parken in wat echt super nice was.
Als eerst gingen we het Walt Disney Studios Park in. Alleen vrij snel raakte in en me vriendin ons groepje kwijt waardoor we de hele dag samen hebben gelopen. In dit park hebben we niet veel bijzonders gedaan. Wel zijn we nog met Mickey Mouse op de foto geweest
Daarna zijn we naar  Disneyland Park gegaan. Dit vond ik persoonlijk het leukste park. Hier is veel meer te doen en heb je veel meer attracties. Als eerst zijn we natuurlijk naar het kasteel toegelopen. Deze zie je bij binnenkomst van het park gelijk staan.
In dit park zijn we ook nog in een paar attracties geweest. M'n vriendin durft niet echt in attracties dus we zijn in een paar kinderattracties geweest. De attracties waar we in zijn geweest zijn: Les Mysteres de Nautilus, Mad Hatter's Tea cups, Dumbo the flying elephant, Phantom Manor en 'It's a small world'.

Aan het eind van de dag hebben we ook nog even van de parade kunnen genieten.
Rond 19:30 vertrokken we weer richting Nederland. Ook nu maakte we in Frankrijk een stop. Dit keer een van een drie kwartier. Om 02:00 kwamen we weer aan in Spijkenisse.
 
Ik heb ook nog een paar souvenirs gekocht. Het Eiffel torentje kocht ik op de heen weg toen we een stop maakte. Natuurlijk nam ik ook nog een sleutelhanger mee uit Disney. Ook kocht ik daar deze schattige Minnie Mouse oortjes! 
 
 
Het was een super leuke dag, maar ik was wel heel erg moe! Dit kwam natuurlijk omdat ik de avond ervoor niet had geslapen en op de heen- en terugreis heb ik ook niet geslapen.
Ik zou zeker nog een keer terug willen gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten