Pagina's

zaterdag 25 juni 2016

Tag ♥ De kinderen geven antwoord

Vandaag heb ik weer eens een tag voor jullie. Maar dit keer wel een hele speciale. Ik geef dit keer namelijk niet zelf antwoord op de vragen, maar laat mijn nichtje de vragen beantwoorden.
Vandaar dus de tag: de kinderen geven antwoord!
In deze tag laat ik mijn nichtje Jessica 12 vragen beantwoorden.
Benieuwd naar haar antwoorden? Lees dan snel verder!


Hoe oud ben je?
5

Welke koosnaampjes heb je?
Jesje

Wie zijn je beste vrienden/vriendinnen?
Elin, Livia, Stella

Wat is je lieveingskleur?
Roze, (haha lekker cliché dit)

Wat is je lievelingsdier?
Paard, ik zou ook heel graag op paardrijden willen.

Wat doe je het liefst op school?
In de poppenhoek spelen of knutselen/tekenen
Een van de mooie tekeningen die ik heb gehad ♥

Wat zijn je hobby's?
Zwemmen en theater. Op school doe ik altijd judo, dat vind ik ook heel leuk.

Wat vind je stom?
Pesten

Wat is je lievelingsboek?
Frozen

Wat is je lievelingsmuziek?
K3 en het leukste liedje van hun vind ik 10.000 luchtballonnen.

Wat doe/speel/ kijk je graap op de tablet?
YouTube, subway surf

Wat wil je later worden?
Ik weet het nog niet maar dierenverzorger in de dierentuin lijkt me leuk omdat ik van dieren houd en het altijd leuk vind in de dierentuin.

Dit was de tag alweer, hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten